Fundació Seira Suport financer a les cooperatives a Catalunya

Seira és la fundació que dóna suport financer a les cooperatives de Catalunya. Dota deines per millorar la seva cultura financera, laccés al fin

OVERVIEW

This web site fundacioseira.coop currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the higher page views). We have audited one page inside the site fundacioseira.coop and found thirty-three websites linking to fundacioseira.coop. There are two contacts and addresses for fundacioseira.coop to help you communicate with them. There are three social communication platforms linked to fundacioseira.coop.

FUNDACIOSEIRA.COOP RANKINGS

This web site fundacioseira.coop has seen a variation quantities of traffic throughout the the year.
Traffic for fundacioseira.coop

Traffic ranking (by month) for fundacioseira.coop

Traffic ranking by day of the week for fundacioseira.coop

Alternativas Económicas

Número 25 - Tema del mes.

Cooperatives Entitat representativa del cooperativisme de treball a Catalunya

Neix el Baròmetre amb Valor Social. Sou una cooperativa i disposeu de productes o serveis que poden interessar a altres cooperatives federades? SocialCat, 28.

WHAT DOES FUNDACIOSEIRA.COOP LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundacioseira.coop Mobile Screenshot of fundacioseira.coop Tablet Screenshot of fundacioseira.coop

Cromlec

Raul Contreras

Luxemburg, 2

Rubi, Barcelona, 08191

Spain

Entorno Digital S.A

Baldo Martinez

Santa anna 32

CERDANYOLA DEL VALLES, Barcelona, 08290

Spain

FUNDACIOSEIRA.COOP HOST

Our web crawlers detected that a single page on fundacioseira.coop took two thousand four hundred and twenty-two milliseconds to download. We could not observe a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider this site not secure.
91.134.212.206

ns1.entornodns.com
ns2.entornodns.com

I revealed that this website is utilizing the Apache/2.4.7 server.

Fundació Seira Suport financer a les cooperatives a Catalunya

DESCRIPTION

CONTENT

This web site fundacioseira.coop has the following on the homepage, "Fundació Seira Suport financer a les cooperatives." Our analyzers noticed that the website also said " Impuls a la capitalització de cooperatives." The Website also said " La Fundació Seira promou Capitalcoop un conveni que permetrà subvencionar els préstecs destinats a capitalitzar cooperatives de treball i empreses . Financoop Obrim les portes del finançament. Com molts de vosaltres sabeu la Fundació Seira, amb la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya, lidera i coordina . FemPla Planificació econòmica de les coop." The website's header had accés al finançament as the most important optimized keyword. It is followed by suport financer, Finances Catalunya, and ajuda Cooperativa which isn't as highly ranked as accés al finançament. The next words fundacioseira.coop used was Cooperatives. economia social i cooperativa was included but might not be viewed by search crawlers.

VIEW SIMILAR WEBSITES

Fundació SER.GI Compromís, acció social i pedagogia

1 bossa x 1 il lusió. Tens un pis per llogar? Ciutadania i desenvolupament comunitari.

Fundació Setba Cultura amb valor afegit

Dijous 1 de març de 2018. La Fundació Setba presenta la pàgina web lamemoriadelaplaca. com, un arxiu online sobre la història de la plaça Reial de Barcelona. La memòria de la plaça. TEL 93 481 36 96.

Fundació Silvestre

Colección de arte contemporáneo en Lleida - Fundació Sorigué